Середа, 20.09.2017, 01:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Погода
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Чат
Соц сети
Сайти освіти







Партнери
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Димерська ЗОШ I-IIIст.№1

Патріотичне виховання

Вони дивилися в небо (День пам'яті жертв голодоморів і День Гідності та Свободи)

    З 17 по 22 листопада 2014 року в Димерській  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 проведені різноманітні заходи до Дня  пам’яті жертв голодоморів:

- усний журнал «Минуле стукає в наші серця» ;

- урок  пам’яті «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну»;

- лінійка - реквієм«Трагічні уроки історії» ;

- конкурс віршів «Українська ніч 33-го».

    У шкільній бібліотеці організована тематична виставка «Допоки пам'ять в серці не згасає».

    У День пам'яті жертв голодомору учні  взяли участь у загальноукраїнській акції «Запали свічку».

   

   

  

    Віддаючи належне шанування патріотизму і мужності громадян, які восени 2004-го року і в листопаді 2013-го – лютому 2014-го стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів Української держави та її європейського вибору, Указом Президента України Петра Порошенка 21 листопада  встановлено Днем Гідності та Свободи, який ми відзначили вперше.

    У школі пройшла акція «Коло єдності» з метою пом’янути й вшанувати тих мужніх, незламних українців та їхніх побратимів інших національностей, чиї душі уже перебувають у Засвітах.

 

Засяяла в осінніх барвах Димерська школа

    16 жовтня 2014 року відбувся традиційний шкільний конкурс композицій із природного матеріалу «Засяяла в осінніх барвах Димерщина». 

    Учасники виставки – учні  5-11 класів,   які   майстерно    поєднали    природні матеріали у яскраві патріотичні композиції.

    За підсумками роботи членів журі переможцями визнано:

І місце:

  • композицію «Бережімо нашу квітучу планету» колективу учнів 5-А класу.

ІІ місце:

  • композицію «Вірю в майбутнє твоє, Україно!»   колективу учнів 8-Б класу;

  • композицію «Любіть Україну!»  колективу учнів 6-А класу.

III місце:

  • композицію  «Нескорені  українці»   колективу учнів 10 класу;

  • композицію «Хай живе моя країна – вільна й незалежна Україна» колективу учнів 9-Б класу;

  • композицію «Рука миру» колективу учнів 7-Б класу.

 

    Виносимо вдячність класним керівникам, батькам, учнівським колективам, які допомагали у створенні композицій і взяли участь у конкурсі.

    У ході виставки учасники та гості отримали позитивні емоції та гарні враження.

 

 

 

Акція до Дня Незалежності України

У рамках акції, яка відбулась 24 серпня в Димері на мосту через річку Пеховка, діти розмальованими в жовто-блакитний колір долоньками вітали проїжджі машини зі святом, а водії у відповідь подавали сигнали клаксоном.

Цей жест патріотизму та своєрідний заклик до єдності української нації підтримали щирими усмішками і мешканці селища, які проходили через міст.

День видався гарним і радісним.

Акція дала поштовх гарному починанню, яке продовжать діти Димера на інших урочистостях. 

 

 

 

Патріотизм (від грецького "патріс”) – це любов до Батьківщини, відданість Вітчизні, народу. Але в умовах українських реалій, коли багато речей викликають у суспільстві негативне ставлення, виховувати справжніх патріотів дуже складно. Чи є сьогодні альтернатива патріотизму? Мабуть, ні. І якщо в суспільстві буде панувати нігілізм, нехтування долею рідної країни, це призведе до  бездержавності і ще гіршого життя... 

 

                                   Девіз

Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,

Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,

Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації,

Якщо є порядок у нації, буде мир у світі. 

      

  Реалізація пріоритетного напрямку виховання :

 

    Для педагогічного колективу нашої школи  патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.

   Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що в моєму класі, школі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене.

  

Громадянсько - патріотичний напрямок виховання учнів в Димерській ЗОШ I-III № 1 складається з:

 

     - громадянської освіти та громадянського виховання;

      -військово - патріотичного виховання;

      -правового виховання;

      -морально - етичного виховання на основі вивчення традицій українського народу;

  соціального проектування

     -та   учнівського самоврядування;

 

  Вище перелічені складові громадянсько - патріотичного напрямку виховання реалізуються в школі  різними шляхами.

  Патріотичне виховання здійснюється як на уроках, так и під час позакласної роботи.

  Патріотичне виховання - це формування патріотичних почуттів, виховання готовності до захисту Батьківщини, воно покликано спонукати до фізичного вдосконалення, вивчення бойових традицій українського народу. 

 

  Шляхами реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі є насамперед тематичні місячники та декади: місячники військово-патріотичного виховання (щорічно проходять у жовтні, лютому та квітні-травні), декада правових знань ( грудень), Вахта пам'яті до дня Перемоги.

  Протягом багатьох років педагогічний та учнівський колективи школи плідно співпрацюють з радою ветеранів.  На багатьох святах, які проходять в школі, присутні ветерани Великої Вітчизняної війни.  Кожен клас середньої та старшої ланки школи  має "підшефних" ветеранів, яких вітає на свята та надає допомогу.

  До визначних подій в житті країни в школі проходять уроки мужності, години пам'яті, виховні години.

  Вихованню національної свідомості учнів сприяють й інші свята:"Козацькому роду нема переводу", родинні свята "Ой, на Андрія...",  до дня святого Миколая, театралізовані вистави "Новорічні вечорниці".

  В напрямку патріотичного виховання в школі відбуваються різноманітні конкурси та змагання. У вересні до дня партизанської слави в школі щорічно проходить огляд - конкурс військово - патріотичної пісні серед 5-8 класів та конкурс музично - літературних композицій учнів 9-11 класів. До дня Збройних Сил України та дня захисника Вітчизни - військово - спортивні змагання юнаків 9-11 класів, конкурсні програми «Ну-мо хлопці, козаки»,  турніри з шашок. В рамках військово-патріотичного фестивалю "Козацький гарт" були проведені змагання "Козацький роде, роде мій красний".

  Велику  роль у патріотичному вихованні учнів відіграють також  екскурсії та походи. Традиційними стали походи учнів школи „По місцях Бойової Слави”.

  Останні два роки наша школа працює за методом проектів.  На рівні школи реалізовуємо проекти громадянського спрямування "Мій край - моя історія жива", "Вибори органів учнівського самоврядування",  "Я - громадянин України",  "Збережемо Ялинку". Особливо слід визначити проекти "Ми - не байдужі", «Добро починається з тебе», в рамках яких постійно проводяться акції"Милосердя" та надаються суттєва речова допомога та солодкі подарунки  дітям, що навчаються в  школі .

 Громадянська освіта учнів – це навчання демократії, важливий засіб формування політичної культури. І в цьому напрямку важливою є робота з лідерами учнівської молоді.

В школі працює шкільний парламент, де працюють комісії, що координують патріотичну роботу на рівні учнівського самоврядування.

 У шкільних стінах плекається громадянин, який перейме на свої плечі тягар з плечей старших поколінь, діятиме і мислитиме по-новому, нестандартно, буде активним перетворювачем життя.

 

Заходи національно-патріотичної спрямованості

  1. Акції пам’яті (урочисті лінійки, покладання квітів, вшанування ветеранів, уроки мужності, урочисті вечори, зустрічі)

*до Дня Перемоги ("Пам'ять", "Ветеран живе поруч","Наша турбота пам'ятним місцям")

*до Дня пам’яті Крут;                                  

*до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав;

*до Дня захисника Вітчизни;

 *до Дня Чорнобильської трагедії ("Дзвони Чорнобиля")

*до Дня пам’яті жертв політичних репресій;

*до Дня скорботи і вшанування пам’яті  жертв війни в Україні;

*до Дня партизанської слави;

*до Дня пам’яті жертв голодомору ("Запали свічку")

 

2. Проектна діяльність

*"Наш край у роки Великої Вітчизняної війни" "Школа - наш рідний дім"

*"Моя родина - Україна"

*"Моє Придніпров'я"

*"Сім'я і школа - єдина родина"

3.Шевченківські літературні свята

*конкурс презентацій "Мій Шевченко"

*конкурс читців поезії Т. Шевченка

*випуск буклетів, брошур, газет по творчості Кобзаря

літературно-мистецькі вечори, зустрічі, поетичні кав'ярні, присвячені творчості Т. Шевченка

*засідання поетичного клубу "Пролісок"

4.Волонтерська діяльність

*упорядкування братської могили  у мікрорайоні школи;

*відвідування ветеранів ВВв;

5. Проведення заходів з відзначення дат українського літературно-мистецького життя

*декада української мови та літератури;

*цикл заходів, присвячених відзначенню Міжнародного дня рідної мови;

*виховні години до річниць видатних діячів історії та культури

6. Шкільні виставки образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва

*"Моя барвиста Україна"

*"Таланти нашої родини"

*"У кожній дитині є сонце"

*"Знай і люби свій край"

*"Рідному седищу - моя турбота та любов"

*виставки майстринь нашого селища (вишивка, петриківський розпис та ін)

7. Загальношкільні заходи та свята

*шкільний етап гри "Козацькими стежками"

*концерт солдатської пісні до Дня Перемоги

*конкурс з українознавства "Патріот"

*екскурсії та походи місцями бойової слави